کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756963833 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318419 | نظرات: 37983
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون بعدی Apple درگاه فیش هدفون را بر می دارد


به گزارش سافت گذر به نقل ازنه صبح؛ شعار و تلاش
Apple برای تولید محصولی باریک تر، ظریف تر و هوشمندتر از همیشه، ممکن است اتفاق دیگری را منجر شود: درگاه فیش هدفون گوشی تان. خبری که منتشر شده از منبع MacOtakara اظهار می دارد که آیفون بعدی ممکن است درگاه هدفون 3.5 میلیمتری را حذف کرده و در عوض درگاه Lightning را جای آن قرار دهد. این تغییر به Apple اجازه می دهد تا گوشی آیفون خود را باریک تر و کم قطر تر از همیشه بسازد (طبق گزارش بیش از 1 میلیمتر باریک تر از iPhone 6s) و از مزایای Lightning نیز بهره مند خواهد بود، از جمله DAC های مبتنی بر هدفون و راه اندازی برنامه. کاربر باید از آداپتور برای هدفون های سیم دار استفاده کنید، یا اینکه در عوض از هدفون های بلوتوثی استفاده نمایید.

MacOtakara در اظهار این خبر اطمینان کامل خود را نشان نداد و به علاوه تا 10 ماه دیگر یعنی ماه سپتامبر سال آینده که آیفون پرچمدار جدید خود را روانه بازار و یا رونمایی کند زمان باقی ست، بنابراین ممکن است تصمیمات این کمپانی دستخوش تغییرات دیگری شود. از طرفی این تغییر بسیار ریشه ای و بزرگ است و تنها شرکت های بسیار معدودی از هدفون های مبتنی بر Lightning استفاده می کنند، و هیچ تضمینی وجود ندارد که دیگر تولید کنندگان نیز از این ایده استقبال کنند.

با این تفاصیل، برای تغییرات اینچنینی کمپانی Apple سابقه درخشانی دارد. تنها تعداد محدودی از شرکت های چینی در حال حاضر به ساخت گوشی های هوشمند فوق باریک و حذف درگاه فیش هدفون و USB مبادرت ورزیده اند. Apple با افزودن قابلیت هایی که در گوشی های دارای USB امکان پذیر نبود، در حال گسترش و توسعه این فرمول است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29360 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: 9 صبح تاریخ خبر: 1394/09/10 تعداد مشاهده: 2355
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر